keiko1995
keiko1995
Joined: Sep 20, 2017
  • Threads: 1
  • Posts: 10
September 20th, 2017 at 7:35:34 PM permalink
this formula is simply amazing , i made $100 to $450 a day with this formula, i'm only playing with $5 unit base in online baccarat casino with live dealer, imagine how much you will make if your unit base is $25 or more, this formula worth $1000 , but the reality is, NOT everyone will have a $1000 in their pockets especially when they've lost a lot in baccarat, and for the sake of humanity if you are interested with the formula but you don't have $1000 you can contact me via email : or my skype : [redacted] and gets a special price from me, you will get a PANACEATKO e-book and 2 hours of audio-recorded PANACEATKO sessions between me and jay silva.
if you are interested you can contact me and i can show you the preview from the e-bbok

i wish you all good luck !
Last edited by: unnamed administrator on Sep 21, 2017
gamerfreak
gamerfreak
Joined: Dec 28, 2014
  • Threads: 39
  • Posts: 2286
September 20th, 2017 at 7:48:57 PM permalink
Jay Silva the MMA fighter?
keiko1995
keiko1995
Joined: Sep 20, 2017
  • Threads: 1
  • Posts: 10
September 20th, 2017 at 7:51:37 PM permalink
haha no , the guy from atlantic city, you can see his video on youtube , panacea tko
Ibeatyouraces
Ibeatyouraces
Joined: Jan 12, 2010
  • Threads: 66
  • Posts: 11932
September 20th, 2017 at 8:03:21 PM permalink
I'd rather follow Phil Ivey around.
DUHHIIIIIIIII HEARD THAT!
keiko1995
keiko1995
Joined: Sep 20, 2017
  • Threads: 1
  • Posts: 10
September 20th, 2017 at 8:06:31 PM permalink
i think phil ivey won't show you his baccarat playing technic LOL
Ibeatyouraces
Ibeatyouraces
Joined: Jan 12, 2010
  • Threads: 66
  • Posts: 11932
September 20th, 2017 at 8:28:43 PM permalink
I already know it.
DUHHIIIIIIIII HEARD THAT!
sabre
sabre
Joined: Aug 16, 2010
  • Threads: 1
  • Posts: 589
September 20th, 2017 at 9:54:42 PM permalink
For the sake of humanity I hope you get hit by a bus.
NokTang
NokTang
Joined: Aug 15, 2011
  • Threads: 56
  • Posts: 1283
September 20th, 2017 at 10:35:33 PM permalink
Quote: keiko1995

or my skype : (redacted) and gets a special price from me, you will get a PANACEATKO e-book and 2 hours of audio-recorded PANACEATKO sessions between me and jay silva.



Are you in Nambia ? Please just give us a paypal address to send money. Thanks.
Last edited by: unnamed administrator on Sep 21, 2017
Ibeatyouraces
Ibeatyouraces
Joined: Jan 12, 2010
  • Threads: 66
  • Posts: 11932
September 20th, 2017 at 10:55:49 PM permalink
Quote: NokTang

Are you in Nambia ?


According to another site, Singapore.
DUHHIIIIIIIII HEARD THAT!
RS
RS
Joined: Feb 11, 2014
  • Threads: 54
  • Posts: 7046
September 21st, 2017 at 1:27:50 AM permalink
Does your system work in brick & mortar casinos (ie: Las Vegas), or is there some trick to it and it has to be any online or a specific online casino?
It's a piece of cake to bake a pretty cake. If the way is hazy. You gotta do the cookin' by the book. You know you can't be lazy. Never use a messy recipe. The cake will end up crazy. If you do the cookin' by the book. Then you'll have a... Break it down! Lemme see you bake it up! Drop that down low and pick that up. Break it down! Lemme see you bake it up! Drop that down low and pick that up Now back that Hey! Now back that. Hey! Now bake that. Hey! Now bake that. Hey! It's a piece of cake to bake a pretty cake (WHAT!) If the way is hazy (OKAY!) You gotta do the cookin' by the book, (WHAT!) You know you can't be lazy (YEAH!) Never use a messy recipe, (WHAT!) The cake will end up crazy (OKAY!) If you do the cookin' by the book, (YEEAAHHHH!) Then you'll have a...cake! Rub that, it's yours! Grab this, it's yours! Rub that, it's yours! Grab this, it's yours! Now turn around, put that on. Grind, make it get a little bigger! Now turn around, put that on. Grind, make it get a little bigger! You gotta do the cookin' by the book! HEY!

  • Jump to: